FAQ
1. Co mam zrobić gdy zapomniałem/łam hasła do mojego konta ?
W przypadku gdy zapomnimy swojego hasła, należy wejść w zakładkę „Strefa klienta” a następnie „Zapomniałeś hasło?”, a następnie postępować według podanych tam wskazówek.
2. Czy posiadanie Loginu i hasła jest konieczne aby móc dokonywać zakupów?
Nie, posiadanie loginu i hasła nie jest konieczne. Można dokonywać zakupów bez rejestracji. W tej opcji nie ma jednak możliwości sprawdzenia historii zamówień. Przy kolejnych zamówieniach trzeba ponownie wypełnić dane dotyczące dostawy. Nie można również korzystać z ewentualnych promocji dla stałych klientów oraz programu lojalnościowego.
3. Jak dokonać rejestracji w sklepie internetowym?
Aby dokonać rejestracji w sklepie należy kliknąć napis "Logowanie" i następnie "Zarejestruj się". W następnym kroku należy podać wszystkie wymagane dane. Po kliknięciu przycisku „Zarejestruj konto” zostanie wysłany e-mail z linkiem aktywującym. Po kliknięciu w link można dokonywać zakupów w sklepie.
4. Czy mogę sprawdzić status realizacji zamówienia ?
Status zamówienia widoczny jest w historii zamówień dla klientów zarejestrowanych. Ponadto klienci otrzymują maile generowane automatycznie informujące o statusach: potwierdzenie przyjęcia zamówienia, przyjęcie zamówienia do realizacji, wysłanie zamówienia. Ostatni mail zawiera również informację o numerze listu przewozowego.
5. Czy zamówiony produkt może być wysłany jako prezent ?
Sklep internetowy nie zapewnia opakowań prezentowych. Natomiast jeśli płatność za towar zostanie dokonana on-line to nie ma konieczności dokonywania płatności przy odbiorze. Można podać dowolny adres dostawy – np. osoby, która chcemy obdarować.
6. Jakie są koszty dostawy Paczki ?
Koszty dostawy paczki uzależnione są od sposobu płatności oraz rodzaju dostawy (Kurier/paczkomat). Zasady naliczania opłat najlepiej zobrazują informacje zawarte w zakładce „dostawy i płatności”.
7. Czy mogę osobiście odebrać towar zamówiony w sklepie internetowym w siedzibie Państwa Firmy?
Tak, istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w naszym sklepie stacjonarnym, który mieści się pod adresem: ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1/31, 42-200 Częstochowa (sklep znajduje się za recepcją Domu Pielgrzyma Jana Pawła II na Jasnej Górze).
8. Czy mogę zamówić towar z opcją wysyłki za granicę ?
Obecnie realizujemy zamówienia na terenie Polski.
9. Na jakie konto mogę dokonać płatności za zamówienia?
Płatności on-line można jedynie dokonać poprzez serwis płatności on-line lub przelewem tradycyjnym, w zależności od wybranej opcji. Numer rachunku bankowego podany jest w zakładce „Kontakt”.
10. Jakie są formy płatności za zakupiony towar?
Płatność za zakupiony towar może być dokonywana przy odbiorze towaru tzw. za pobraniem, przelewem tradycyjnym lub e- przelewem czyli on-line.
11. Jaki jest termin zwrotu pieniędzy za odesłany towar?
Zwrot pieniędzy następuje w terminie 14 dni do daty otrzymania produktu.
12. W jaki sposób zwracane są pieniądze za odesłane produkty?
W przypadku płatności przy odbiorze pieniądze są zwracane na numer konta podany w formularzu zwrotu. Jeśli była wykonana płatność on-line, pieniądze zwracamy na konto, z którego robiony był przelew.
13. Jak postępować, jeśli zamówiony towar dotrze do mnie uszkodzony?
Reklamacja towaru może nastąpić ze względu na wadę fizyczną, którą polega na niezgodności rzeczy sprzedanej z umową lub ze względu na wadę prawną, w szczególności jeżeli rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej. Kupujący może złożyć reklamację, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy Kupującemu. W celu złożenia reklamacji Kupujący proszony jest o odesłanie rzeczy na adres Sprzedawcy: Księgarnia na Jasnej Górze, ul. kard. Stefana Wyszyńskiego 1/31, 42-200 Częstochowa. Klient proszony jest o dołączenie paragonu fiskalnego lub faktury VAT. W związku z dokonaniem reklamacji Klient proszony jest o wypełnienie formularza reklamacyjnego i wysłania z towarem oraz drogą elektroniczną na adres info@ksiegarniajasnagora.pl . Klient zalogowany ma możliwość złożenia formularza zwrotu elektronicznie poprzez formularz dostępny na jego koncie klienckim. W przypadku przesłania przez Klienta formularza reklamacyjnego drogą elektroniczną na adres info@ksiegarniajasnagora.pl rozstrzygnięcie reklamacyjne zostanie przesłane Klientowi jako odpowiedź zwrotna, również pocztą elektroniczną. Reklamacja będzie rozpatrzona w terminie 14 dni licząc od dnia złożenia reklamacji wraz z opisem przyczyny reklamacji i żądaniem Klienta. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany do Klienta wraz z opinią o niezasadności reklamacji. W przypadku uwzględnienia reklamacji Sprzedawca może przesłać na adres poczty elektronicznej Klienta podany w zamówieniu korektę faktury sprzedaży z automatycznym żądaniem potwierdzenia otrzymania wiadomości.